17.9.12

hacer a mano... from the lovely Amalita

Hi!
Today I wanted to write about hacer a mano, a one of a kind shop, created by my dear friend Amalita. By adding a bit of her style you can turn a boring room, a door, a piece of furniture, anything into something with personality.
At hacer a mano, you will find among other things, garlands of various forms (stars, hearts, cars, guitars, numbers...), cushions, labels for any corner of the house, birthday, babyshower or any party decoration kit, everything made with the best quality and combination of fabrics, and of course all handmade by Amalita herself.
Hacer a mano not only collaborated with Mikai for the production but also collaborated with me in the decoration of my own house and in all my social events. Thank you!

Below are some pictures of her work, you can see more at www.haceramano.com
Enjoy!!

Hola!
Hoy queria escribir sobre hacer a mano, una tienda de cosas unicas, creada por mi gran amiga Amalita. Con agregar un poco de su estilo podras transformar un cuarto, una puerta, un mueble en algo con personalidad.
En hacer a mano, encontraras entre otras cosas, guirnaldas de distintas formas (estrellas, corazones, autos, guitarras, numeros...) almohadones, etiquetas para distintos lugares de la casa, kits de decoracion de cumpleaños, baby showers, despedidas de soltera, todo en la mejor combinacion y calidad de generos, y por supuesto todo hecho a mano por la misma Amalita.
Hacer a mano no solo colaboro con Mikai para la produccion de fotos sino que tambien me ayudo con los detalles finales de mi casa y me acompaña en todos mis eventos sociales. Mil gracias!!

Aca los dejo con alguna de sus producciones, pueden ver mas en www.haceramano.com
Disfruten!!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips